עודכן בתאריך 25/06/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פתית:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פתית מבית יוניליוור ישראל: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
המותג פתית כולל קרקרים, פריכיות וחטיפים במגוון טעמים ובהם: פתית שוודי, 6 דגנים, חיטה מלאה, בצל, שיפון ופתית תירס ללא גלוטן.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
שירות לקוחות פתית – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פתית במספר הטלפון: 1-800-780-780.
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00.
שירות לקוחות פתית – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות פתית באתר האינטרנט sherut-unilever.co.il.
שירות לקוחות פתית – אימייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות פתית הינה: [email protected].
שירות לקוחות פתית – צ'אט
שירות לקוחות פתית זמין באמצעות צ'אט בקישור הזה.
שירות לקוחות פתית – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות פתית זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 053-7807800.
שירות לקוחות פתית – דף פייסבוק – Facebook
שירות הלקוחות של פתית בחשבון הפייסבוק: facebook.com/patit.israel.
שירות לקוחות פתית – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות הלקוחות של פתית באמצעות הדואר, בכתובת: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.