עודכן בתאריך 28/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פמפרס Pampers:
מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של מותג החיתולים פמפרס ישראל (Pampers)?
ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, כתובות מייל, צ'אט טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות פמפרס ישראל – טלפון
פנייה לשירות לקוחות פמפרס באמצעות הטלפון (מספר חינם): 1800-666-775.
שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה', 8:30-17:00.
פקס: 08-9312911.
שירות לקוחות פאמפרס – אתר אינטרנט
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט pampers.co.il:
שירות לקוחות פמפרס ישראל – אימייל Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פמפרס ישראל באמצעות מייל.
שירות לקוחות פאמפרס ישראל – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פאמפרס ישראל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פמפרס – וואצאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות פמפרס ישראל באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות פמפרס – דף פייסבוק Facebook
פנייה לשירות לקוחות פמפרס בדף הפייסבוק: facebook.com/Pampers.IL.
שירות לקוחות פמפרס – כתובת למשלוח דואר
כתובת למשלוח דואר: פארק המדע נס ציונה, מיקוד 74140.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.