עודכן בתאריך 15/01/2023
ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עיריית מעלות-תרשיחא: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני
- צ'אט
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא במספר הטלפון: 04-9578888.
שעות זמינות המענה הטלפוני: לא פורסם
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – אתר אינטרנט
לקוחות שמעוניינים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט של החברה maltar.org.il: לחצו למעבר לאתר.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – אימייל – email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עיריית מעלות-תרשיחא היא: [email protected].
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – צ'אט
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – פייסבוק – Facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – טוויטר
– אין שירות לקוחות בטוויטר.
שירות לקוחות עיריית מעלות-תרשיחא – כתובת למשלוח דואר
– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.