עודכן בתאריך 03/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הנתיב המהיר:
כאן תמצאו את כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הנתיב המהיר: מספרי טלפון, ווצאפ, כתובות מייל, טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות הנתיב המהיר – טלפון
שירות לקוחות הנתיב המהיר זמין במספרי הטלפון:
- חיוג מהיר: 3633*
- טלפון קווי: 073-2100400
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' 07:00 – 18:00. ימי ו' וערבי חג 07:00 – 12:00.
שירות לקוחות הנתיב המהיר – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר fastlane.co.il:
שירות לקוחות הנתיב המהיר – אימייל Email
שירות לקוחות הנתיב המהיר זמין באמצעות מייל: [email protected].
שירות לקוחות הנתיב המהיר – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות הנתיב המהיר באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הנתיב המהיר – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות הנתיב המהיר אינו זמין באמצעות וואצאפ.
שירות לקוחות הנתיב המהיר – פייסבוק Facebook
הנתיב המהיר – דף פייסבוק: facebook.com/nativmahir.
שירות לקוחות הנתיב המהיר – כתובת
הנתיב המהיר – כתובת: חניון הנתיב המהיר, כביש 1, מחלף שפירים.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.