עודכן בתאריך 02/03/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סרס SERES:
ריכזנו עבורכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סרס SERES: טלפון, מייל, צ'אט, מדיה חברתית ועוד.
מותג הרכב החשמלי SERES (סרס) מיובא לישראל על ידי חברת טלקאר בע"מ וכולל מגוון של דגמים ובהם: 3EV, SF5 ו-SF7.
דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות סרס SERES – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות סרס SERES בישראל הוא: 1800-222-022.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.
מספרי טלפון נוספים:
- מספר טלפון כללי: 9453*
- טלפון מוקד מכירות: 03-6435402
שירות לקוחות סרס SERES – אתר אינטרנט
ניתן למצוא מידע, תשובות לשאלות ואפשרויות ליצירת קשר באתר האינטרנט של סרס SERES ישראל seres.co.il:
שירות לקוחות סרס SERES – אימייל – Email
לא פורסמה כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות סרס בישראל.
שירות לקוחות סרס SERES – צ'אט
שירות לקוחות סרס SERES אינו זמין באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות סרס SERES – ווטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סרס SERES באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות סרס SERES – רשתות חברתיות
שירות לקוחות סרס SERES – כתובת
שירות לקוחות סרס SERES ישראל – כתובת למשלוח דואר:
- מרכז שירות מרכזי: התגלית 1, מתחם שורק, ראשון לציון מערב.
- אולם תצוגה מרכזי: רח' חומה ומגדל 27, תל אביב-יפו.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.