שירות לקוחות פרטנר Partner – טלפון, וואטסאפ, מייל, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 07/09/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פרטנר:

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות פרטנר? ריכזנו כאן, במקום אחד, את כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פרטנר – אינטרנט, סלולר, טלפון ביתי, פרטנר חו"ל, פרטנר TV ועוד.

חברת פרטנר פעלה עד שנת 2016 כחלק מהמותג הרב לאומי אורנג' Orange בישראל. משנת 2016 פועלת החברה תחת המותג פרטנר.

שירות לקוחות פרטנר Partner – טלפון

שירות הלקוחות של פרטנר זמין במספרי הטלפון:

  • שירות לקוחות סלולר, טלפון ביתי, אינטרנט, Partner tv פרטנר טי וי: 5474* או 1-800-800-054.
  • פרטנר חו"ל – בינלאומי: 5474*, 333* או 1-800-800-054.
  • לקוחות השוהים בחו"ל: 972-74-7054033+.
  • לקוחות המחייגים לחו"ל: 1822.
  • פרטנר Partner Bigtalk ביג טוק פריפייד: 111* או 1-800-672-643
  • שרות מכירות סלולר, טלפון ביתי, Partner tv, אינטרנט: 2300*
  • מוקד גביה וכספים: 2114* או 074-705-4022.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני

  • ימים ראשון-חמישי בשעות 8:00-16:00, ימי שישי בשעות 8:00-13:00.
  • תמיכה טכנית ומוקד פרטנר חו"ל: זמין 24/7

שירות לקוחות פרטנר – וואטסאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות לקוחות פרטנר באמצעות הודעות וואטסאפ: בטלפון 054-3228822. לחצו כאן לשליחת הודעה.

שעות מענה שירות הלקוחות באמצעות ווצאפ: ימים ראשון-חמישי בשעות 08:00-16:30. ימי שישי בשעות 08:00-13:00. ללקוחות השוהים בחו"ל המענה זמין 24/7.

פרסומת

שירות לקוחות פרטנר – Partner – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של פרטנר מספק מגוון של אפשרויות לקבלת מידע, טיפול בבעיות ותקלות וביצוע פעולות בשירות עצמי:

פרטנר שירות לקוחות יצירת קשר שירות עצמי

שירות לקוחות פרטנר – הודעות SMS

שירות לקוחות פרטנר זמין גם באמצעות הודעות מסרון (SMS) למספרי הטלפון: 054-2813540, 540.

שעות מענה באמצעות SMS: ימים א' – ה' בשעות 15:00 – 08:30, יום ו' וערבי חג בשעות 12:00 – 08:30.

שירות לקוחות פרטנר – צ'אט – Chat

ניתן לפנות למוקד הדיבורית של פרטנר לתיאום התקנה, פירוק, תיקון דיבורית ועוד: צ'אט עם נציג.

שעות המענה באמצעות צ'אט באתר: ימים א'-ה' שעות 09:00-15:00.

שירות לקוחות פרטנר – Partner – רשתות חברתיות

שעות המענה בדף הפייסבוק הן: ימים א'-ה' בשעות 9:00-18:00, ימי שישי וערבי חג בשעות 9:00-13:00.

שירות לקוחות פרטנר – מייל – Email

שירות לקוחות פרטנר זמין באמצעות מספר כתובות מייל:

שירות לקוחות פרטנר – Partner – כתובות

ניתן לפנות לשירות לקוחות פרטנר בכתובת: חברת פרטנר תקשורת בע"מ, רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435 ראש העין 48103.

שירות לקוחות פרטנר – לקוחות עסקיים

לקוחות עסקיים יכולים לפנות לשירות לקוחות פרטנר באמצעות מספרי הטלפון: 555* או 1-800-054-072.

שעות מענה מוקד פרטנר לעסקים: ימים א'-ה' בשעות 16:00 – 08:00, ימי ו' בשעות 13:00 – 08:00.

שירות לקוחות פרטנר לעסקים זמין גם באמצעות המייל:

שירות לקוחות פרטנר Partner – בקשות התנתקות

ניתן להתנתק מפרטנר בדרכים הבאות:

  • טופס מקוון
  • שליחת פקס למספרים: סלולר 074-7392261, אינטרנט ביתי 074-7392262, פרטנר TV טי וי 074-7392321
  • מייל: סלולר [email protected], אינטרנט ביתי וטלפון קווי [email protected]
  • שליחת הבקשה בדואר רשום לכתובת: רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435 ראש העין 48103.

במידה ואתם שולחים את בקשת ההתנתקות בכתב, חשוב לזכור לרשום שם מלא של הלקוח, מספר תעודת זהות, מספר לקוח (במידה שיש) וכמובן – את המוצר / שירות אותו אתם מעוניינים להפסיק.

פרטנר לוגו partner

שימו לב: אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!