עודכן בתאריך 03/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נת"ע:
מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים להסעת המונים בע"מ? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, וואצאפ, כתובות מייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
נת"ע היא חברה ממשלתית המובילה את הקמת הרכבת הקלה בתל אביב וגוש דן ואת פרויקט המטרו.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות נת"ע – טלפון
שירות לקוחות רכבת קלה נת"ע זמין באמצעות מספרי הטלפון:
- נת"ע – פניות הציבור: 4575*
- נת"ע – טלפון נוסף: 072-2515507
- נת"ע – פקס: 03-7243055
שירות לקוחות נת"ע – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט של נת"ע nta.co.il: טופס ליצירת קשר.
שירות לקוחות נת"ע – מייל Email
שירות לקוחות נת"ע זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות נת"ע – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות נת"ע באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות נת"ע – ווטסאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות נת"ע באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות נת"ע – פייסבוק Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות נת"ע בדף הפייסבוק: facebook.com/NTAIsrael.
שירות לקוחות נת"ע – אינסטגרם Instagram
נת"ע – חשבון אינסטגרם: instagram.com/nta_israel.
שירות לקוחות נת"ע – כתובת
שירות לקוחות נת"ע – כתובת למשלוח דואר: הרוקמים 26, בניין A, מרכז עזריאלי לעסקים, חולון.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.