שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 23/01/2023

כל הדרכים היעילות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan.

יצירת קשר באמצעות:

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – טלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות ניסאן בישראל הוא: 3575*.

זמני המענה: 24/7 – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט nissan.co.il כולל מספר אפשרויות לקבלת מידע וליצירת קשר עם שירות לקוחות ניסאן ישראל:

פרסומת

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – מייל

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan זמין באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – צ'אט – Chat

לא פורסמו פרטים אודות שירות לקוחות ניסאן ישראל באמצעות צ'אט. מומלץ לפנות באמצעות אחת מהדרכים האחרות המפורטות בדף זה.

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – ווטסאפ – Whatsapp

ניסאן ישראל – Nissan מפעילה שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ: לחצו כאן.

שירות לקוחות ניסאן ישראל – Nissan – רשתות חברתיות

שירות לקוחות ניסאן ישראל – כתובת למשלוח דואר

ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות ניסאן ישראל בכתובת: מרכז לוגיסטי פארק ראם, בני עייש ת.ד 90 מיקוד 60860.

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!