חניון לטווח ארוך נתב"ג – טרמינל 3 – טלפון, מחיר, הוראות הגעה

עודכן בתאריך 24/08/2023

כל הפרטים אודות חניון לטווח ארוך בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) – לטסים מטרמינל 3 (הטרמינל הראשי של נתב"ג).

פרסומת

לפרטים אודות החניון לטווח קצר בנתב"ג – לחצו כאן.

תוכן העניינים:

חניון לטווח ארוך נתב"ג – אודות

בנמל התעופה בן גוריון פועלים מספר חניונים לטווח ארוך, כאשר החניון הראשי לטווח ארוך הוא חניון 15, הפעיל 24/7.

מהחניון לטווח ארוך פועלים שירותי הסעות לטרמינל 3 וממנו אחת ל-10-20 דקות, לאורך כל שעות היממה.

חניון לטווח ארוך נתב"ג – כתובת, מפה, הוראות הגעה

כתובת: חניון 15 טווח ארוך נמל התעופה בן גוריון.

חניון 15 הוא החניון לטווח ארוך הראשי של נתב"ג. שלטי הכוונה מוצבים בכבישי הנמל ומכוונים לחניון הפנוי והזמין.

ניתן להגיע מהחניון אל טרמינל 3 ומטרמינל 3 אל החניון, באמצעות שירות הסעה פנימי חינמי (שאטל) שפעיל לאורך כל שעות היממה, 24/7, בתדירות של בין 10-20 דקות.

תחנת השאטל של טרמינל 3 ממוקמת בקומה G בסמוך לשער יציאה 01.

אין צורך להתעדכן טרם ההגעה לנמל התעופה בזמינות החניון לטווח ארוך.

חניון לטווח ארוך בנתב"ג – מפה

חניון לטווח ארוך נתב"ג – הוראות הגעה, עומסי תנועה – וויז Waze

פרסומת

חניון לטווח ארוך נתב"ג – שעות פתיחה

החניון לטווח ארוך בנתב"ג פתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חניון לטווח ארוך נתב"ג – טלפון

מספרי הטלפון של החניון לטווח ארוך בנתב"ג הם:

  • משרד לבקרת חניונים: 03-9752550, שלוחה 4.
  • מוקד שירות לקוחות נתב"ג: 03-9755555 או 6663*

ניתן לפנות לחדר הבקרה של החניון לטווח ארוך גם באמצעות אינטרקום המותקן במכונות התשלום האוטומטיות.

במקרה שהרכב לא מתניע, ניתן לקבל שירות התנעת רכב ללא תשלום.

פרטים נוספים ליצירת קשר עם שירות לקוחות נתב"ג – ראו כאן.

חניון לטווח ארוך נתב"ג – מחיר

על פי אתר רשות שדות התעופה, מחירי החנייה בחניון לטווח ארוך בנתב"ג הם:

חניון לטווח ארוך נתב"ג – חניה באזור לא מקורה

  • מחיר ליממה (24 שעות) – 45 ש"ח
  • כל שעה נוספת – 10 ש"ח (תעריף מקסימום ליממה 45 ש"ח)

חניון לטווח ארוך נתב"ג – חניה באזור מקורה

  • מחיר ליממה (24 שעות) – 80 ש"ח
  • כל שעה נוספת – 14 ש"ח (תעריף מקסימום ליממה 80 ש"ח)

חשוב לדעת

  • יציאה מהחניונים אפשרית באמצעות כרטיס החנייה המשולם בלבד.
    מומלץ לשלם בקופות המוצבות ברחבי החניונים ובתחנות ההסעה, לפני ההגעה לרכב, ולא לשכוח לשמור את כרטיס החנייה עד ליציאה מהחניון.
  • ניתן לשלם בנתיבי היציאה מהחניון, באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
  • ניתן לשלם על החנייה בחניון לטווח ארוך בנתב"ג גם באמצעות אפליקציית פנגו.
נמל תעופה בן גוריון נתבג לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: