עודכן בתאריך 11/05/2023
ריכזנו כאן את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות השיחות טימס מבית מיקרוסופט Microsoft Teams בישראל: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר, רשתות חברתיות ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- מייל – Email
- צ'אט – Chat
- וואטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- יוטיוב – YouTube
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות Microsoft Teams – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מיקרוסופט טימס – Microsoft Teams בטלפון: 09-7625400.
שירות לקוחות טימס – Teams – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות בשירות עצמי ולפנות לשירות לקוחות מיקרוסופט טימס באתר microsoft.com:
שירות לקוחות שירות לקוחות מיקרוסופט טימס – צ'אט
שירות לקוחות שירות לקוחות Microsoft Teams זמין באמצעות צ'אט באתר support.microsoft.com.
שירות לקוחות Microsoft Teams – מייל – Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מיקרוסופט טימס באמצעות מייל.
שירות לקוחות טימס Teams – ווצאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מיקרוסופט טימס באמצעות וואטסאפ.
טימס – Microsoft Teams – פייסבוק Facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות מיקרוסופט ישראל באמצעות דף הפייסבוק: facebook.com/microsoftisrael.
מיקרוסופט טימס – Microsoft Teams – טוויטר Twitter
שירות לקוחות מיקרוסופט העולמית זמין בטוויטר באמצעות החשבון: twitter.com/MicrosoftHelps.
שירות לקוחות מיקרוסופט טימס – כתובת
שירות לקוחות Microsoft Teams – כתובת למשלוח דואר: רחוב הפנינה 2, רעננה, מיקוד 43107.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.