עודכן בתאריך 20/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר:
כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות כרטיס אשראי "חבר": טלפון, מייל, אתר אינטרנט, מדיה חברתית ועוד.
שימו לב: כרטיס אשראי חבר מונפק ומתופעל על ידי חברת ישראכרט, כך שאת רוב הפניות בנושאי שירות לקוחות יש לבצע מול שירות לקוחות ישראכרט, ולא מול שירות לקוחות מועדון חבר.
מחזיקי כרטיס אשראי חבר של אמריקן אקספרס? לחצו כאן ליצירת קשר עם שירות לקוחות אמריקן אקספרס.
דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – טלפון
מספר הטלפון של שירות לקוחות ישראכרט למחזיקי כרטיס אשראי חבר הוא: 03-6364333. שעות פעילות: ימים א’-ה’ בין השעות: 9:00-16:00.
מספר הטלפון של שירות לקוחות מועדון חבר: 03-6100100. זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, ימי ו' בשעות 8:00-12:00.
כרטיס אשראי חבר – מספרי טלפון נוספים
- הזמנת כרטיס אשראי "חבר": 1-700-50-30-02.
- אובדן/גניבת כרטיס אשראי חבר: 03-6364400. שעות פעילות: 24/7 – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור).
- אישורי עסקאות בארץ: 03-6364444. שעות פעילות: 24/7 (למעט יום כיפור).
- אישורי עסקאות בחו”ל: 03-6364666. שעות פעילות: 24/7 (למעט יום כיפור).
- סיוע חירום בשימוש בכרטיס אשראי חבר בחו”ל: 972-3-6364666+. שעות פעילות: 24/7 (למעט יום כיפור).
- שירות עסקה בטוחה ברשת: 03-6364488. שעות פעילות: 24/7 (למעט יום כיפור).
- ברורים כספיים: 6272*. שעות פעילות: ימים ראשון-חמישי – בשעות 9:00-16:00. ערבי חג – בשעות 9:00-12:00, חול המועד – 9:00-14:00.
- תמיכה טכנית באתר / אפליקציית ישראכרט: 03-6364499. שעות פעילות: ימים ראשון-חמישי בשעות 9:00-16:00.
- הפעלת ביטוח נסיעות לחו”ל: 03-6381919. שעות פעילות: ראשון-חמישי בשעות 9:00-17:00.
- ביטוח נסיעות לחו”ל – טל’ חירום: 03-9191155.
- מוקד גבייה: 03-6364554. שעות פעילות: ימים ראשון-חמישי מ-9:00 עד 16:00.
- יחידת פניות הציבור: 03-6364330. שעות פעילות: ימים ראשון-חמישי 9:00-12:00.
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות של כרטיס אשראי חבר באמצעות אתר האינטרנט digital.isracard.co.il:
כרטיס אשראי חבר – קישורים נוספים
- טופס ליצירת קשר
- רשימת מספרי טלפון שירות לקוחות
- שחזור קוד סודי
- פירוט חיובים ועסקאות
- ביטול או הקפאת כרטיס
- עדכון פרטים אישיים
- הודעות על שינויים
- פתיחת בירור על עיסקה
- הפעלת כרטיס אשראי חדש
- כרטיסים נטענים – חבר של קבע (כרטיס צהוב), חבר שלי (כרטיס ירוק), חבר טעמים (כרטיס כחול)
- טעינת כרטיס – טעינת כרטיסי חבר: חבר של קבע (כרטיס חבר צהוב), חבר שלי (כרטיס חבר ירוק), חבר טעמים (כרטיס חבר כחול)
- כרטיס אשראי 'חבר' של אמריקן אקספרס (כרטיס אשראי שחור) – מגוון הנחות והטבות בישראל ובחו"ל
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – מייל – Email
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר בכתובת: [email protected].
כתובת מייל של שירות לקוחות מועדון חבר: [email protected].
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – צ'אט
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר זמין באמצעות צ’אט: בקישור הזה.
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – ווטסאפ – Whatsapp
לא נמצאו פרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות כרטיס אשראי 'חבר' באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – רשתות חברתיות
לא נמצא דף פייסבוק רשמי של כרטיס אשראי חבר. ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות חשבונות המדיה החברתית של חברת ישראכרט:
- Facebook – פייסבוק: facebook.com/Isracardfb.
- Twitter – טוויטר: twitter.com/Isracard.
- Instagram – אינסטגרם: instagram.com/isracard.
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות כרטיס אשראי חבר באמצעות הדואר בכתובת: ישראכרט, שירות לקוחות, המסגר 40, תל אביב.
כתובת קבלת קהל: רחוב בר כוכבא 12, בני ברק. שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-16:00. מומלץ להגיע עם תעודה מזהה.
כרטיס אשראי חבר – אודות
כרטיס אשראי חבר הוא כרטיס האשראי של חברי מועדון הצרכנות "חבר", הכולל משרתי קבע, גמלאי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ובני משפחותיהם.
מחזיקי כרטיס אשראי חבר זכאים למגוון גדול של הטבות והנחות באלפי רשתות, אתרים ובתי עסק.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.