המקפצה – תמיכה – טלפון, וואטסאפ, צ'אט, יצירת קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 13/05/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם המקפצה:

ריכזנו לשימושכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות והתמיכה של אתר המקפצה – טלפון, צ'אט, וואטסאפ, מייל, פייסבוק ועוד.

אתר המקפצה הוא יוזמה של משרד החינוך המציעה שיעורים קבוצתיים, סדנאות העשרה וסיוע בלימודים לתלמידי כיתות ד'-יב', ללא תשלום.

מגוון דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות המקפצה – טלפון

מספר הטלפון של מוקד תמיכה המקפצה הוא: 09-966-8484.

שעות פעילות המוקד הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 15:00-23:00.

שירות לקוחות המקפצה – אתר אינטרנט

ניתן לפנות למוקד התמיכה והשירות של המקפצה גם באתר האינטרנט homework.lnet.org.il:

פרסומת

שירות לקוחות המקפצה – צ'אט Chat

שירות לקוחות המקפצה זמין באמצעות צ'אט באתר המקפצה homework.lnet.org.il. יש ללחוץ על אייקון הצ'אט.

זמני מענה בצ'אט: ימים א'-ה' בין השעות 15:00-23:00.

המקפצה – תמיכה – וואצאפ Whatsapp

שירות לקוחות המקפצה באמצעות זמין וואטסאפ בטלפון: 055-9726812. לחצו כאן לשליחת הודעה.

שירות לקוחות המקפצה – אימייל Email

שירות לקוחות המקפצה זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].

המקפצה – רשתות חברתיות

המקפצה – כתובת

כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות המקפצה:

המקפצה לוגו

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!