עודכן בתאריך 03/07/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביטוח חקלאי:
כל הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביטוח חקלאי במגוון ערוצים: טלפון, וואטסאפ, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר, רשתות חברתיות ועוד.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ביטוח חקלאי במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 8088*
- טלפון שירות לקוחות: 03-563-2800
שעות מענה טלפוני: ימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00-16:00.
יצירת קשר בהודעת SMS סמס: 050-8085100.
פקס: 073-7151318.
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – אתר אינטרנט
ביטוח חקלאי מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ויצירת קשר באתר האינטרנט bth.co.il:
- אזור אישי
- איתור מוסכי הסדר ושמאים
- עדכון פרטים אישיים / הוספת נהג זמני
- הגשת תביעת רכב
- הגשת תביעת דירה
- הגשת תביעת נסיעות לחו”ל
- בדיקת סטטוס תביעה
- טופס ליצירת קשר
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – אימייל Email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביטוח חקלאי היא: [email protected].
כתובות מייל נוספות:
- מוקד תביעות רכב: [email protected]
- תביעות רכב חובה: [email protected]
- תביעות ביטוח דירה: [email protected]
- מוקד מכירות: [email protected]
- מוקד חידושים: [email protected]
- הממונה על פניות הציבור: [email protected].
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות ביטוח חקלאי זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 03-5632888. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביטוח חקלאי באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – רשתות חברתיות
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ביטוח חקלאי גם באמצעות חשבונות המדיה החברתית של החברה:
- ביטוח חקלאי – דף פייסבוק: facebook.com/BituachHaklai
שירות לקוחות ביטוח חקלאי – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות ביטוח חקלאי באמצעות הדואר בכתובת: החשמונאים 93 תל אביב, מיקוד 6120101, ת״ד 20190.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.