עודכן בתאריך 28/06/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אוטו שי:
ריכזנו לשימושכם את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת הליסינג והשכרת הרכב אוטו שי.
חברת אוטו שי מציעה שירותי השכרת רכב בישראל ובחו"ל, ליסינג פרטי, ליסינג לעסקים, מכירת רכבים יד ראשונה ועוד. לחברה 4 סניפים בראשון לציון, תל אביב, נתב״ג ורעננה.
ערוצים:
שירות לקוחות אוטו שי – טלפון
שירות לקוחות אוטו שי זמין במספרי הטלפון:
מספרי הטלפון של מרכז השרות הראשי: 03-6335193, 03-6335194
שירות לקוחות אוטו שי – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של אוטו שי:
שירות לקוחות אוטו שי – ווצאפ Whatsapp
שירות לקוחות אוטו שי זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 050-6360042. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות אוטו שי – מייל Email
שירות לקוחות אוטו שי זמין באמצעות מייל בכתובת: [email protected].
כתובות המייל של סניפי אוטו שי:
- סניף ראשון לציון: [email protected]
- סניף תל אביב: [email protected]
- סניף נתב"ג: [email protected]
- סניף רעננה: [email protected]
שירות לקוחות אוטו שי – צ'אט Chat
שירות לקוחות אוטו שי אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אוטו שי – פייסבוק Facebook
אוטו שי – דף פייסבוק: facebook.com/Autoshay.
שירות לקוחות אוטו שי – כתובת
כתובת שירות לקוחות אוטו שי: לישנסקי 7, ראשון לציון.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.