עודכן בתאריך 10/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אי פוסט Epost:
כאן תמצאו את כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת המשלוחים E-post (אי פוסט): מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
שירות לקוחות E-post – אי פוסט – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות E post במספר הטלפון: 03-924-4441.
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00.
שירות לקוחות E-post – אי פוסט – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט e-post.co.il מספק מגוון אפשרויות לקבלת מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי:
שירות לקוחות E-post – אי פוסט – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות אי פוסט זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 054-9397673. לחצו כאן לשליחת הודעה.
זמני פעילות: ימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00.
שירות לקוחות Epost – אי פוסט – פייסבוק Facebook
פנייה לשירות לקוחות Epost – אי פוסט בדף הפייסבוק: facebook.com/epostisrael.
שירות לקוחות E-post – אימייל – Email
אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני. מומלץ ליצור קשר באמצעות הדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות Epost – אי פוסט – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות אי פוסט באמצעות צ'אט. מומלץ ליצור קשר באמצעות אחת מהדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות Epost – אי פוסט – כתובת
שירות לקוחות Epost – אי פוסט – כתובת למשלוח דואר: מפעלים 9, פתח תקווה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.