עודכן בתאריך 28/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמינח:
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמינח במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, טפסים ליצירת קשר באתר האינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
- מספרי טלפון
- אתר אינטרנט
- מייל – Email
- ווטסאפ – Whatsapp
- צ'אט
- פייסבוק
- אינסטגרם – Instagram
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות עמינח – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עמינח במספרי הטלפון:
- שירות לקוחות: 077-9966630
- ייעוץ לפני רכישה: 077-9976555
שעות המענה הטלפוני: ימים א'–ה' בין השעות: 8:30-16:30.
שירות לקוחות עמינח – אתר אינטרנט
חברת עמינח מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט aminach.co.il:
שירות לקוחות עמינח – אימייל – Email
כתובות המייל של שירות לקוחות עמינח:
- שירות לקוחות: [email protected]
- מוקד ייעוץ לפני רכישה: [email protected]
שירות לקוחות עמינח – ווצאפ – Whatsapp
ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות וואטסאפ במספר: 052-7461454. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות עמינח – צ'אט
שירות לקוחות עמינח זמין באמצעות צ'אט באתר aminach.co.il.
שירות לקוחות עמינח – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות עמינח בדף הפייסבוק: facebook.com/Aminach.israel.
שירות לקוחות עמינח – אינסטגרם – Instagram
חשבון האינסטגרם הרשמי של רשת עמינח: instagram.com/aminach_il.
שירות לקוחות עמינח – כתובת למשלוח דואר
פנייה באמצעות הדואר לשירות לקוחות עמינח בכתובת: אזור תעשייה ניר צבי, ת.ד 215 רמלה, מיקוד 7210102.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.