עודכן בתאריך 15/01/2023
ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עיריית צפת: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות עיריית צפת – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות עיריית צפת הוא: 04-6927444.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: לא פורסם.
שירות לקוחות עיריית צפת – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט zefat.muni.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות עיריית צפת – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית צפת בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].
שירות לקוחות עיריית צפת – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עיריית צפת – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות עיריית צפת – דף פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות עיריית צפת בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות עיריית צפת – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות עיריית צפת – כתובת למשלוח דואר
– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.