עודכן בתאריך 08/03/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה.
מגוון דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות עיריית הרצליה – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית הרצליה במספר הטלפון: 09-959-1520.
שעות זמינות המענה הטלפוני: לא פורסם
שירות לקוחות עיריית הרצליה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט herzliya.muni.il: לחצו למעבר לאתר.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – אימייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות עיריית הרצליה הינה: [email protected].
שירות לקוחות עיריית הרצליה – צ'אט – Chat
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – דף פייסבוק – Facebook
פנייה לשירות לקוחות עיריית הרצליה בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות עיריית הרצליה – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות לקוחות עיריית הרצליה באמצעות הדואר בכתובת הבאה: בן גוריון 22, הרצליה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.