עודכן בתאריך 25/04/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועדון עדיף:
ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועדון הצרכנות 'עדיף': מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות מועדון עדיף – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועדון עדיף במספר הטלפון: 03-3030309.
שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א' – ה' בשעות 9:30-16:00.
טלפון שירות לקוחות כרטיס אשראי עדיף (מתבצע על ידי ישראכרט): 6267*.
שירות לקוחות מועדון עדיף – אתר אינטרנט
מועדון עדיף מספק אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט adif.org.il:
שירות לקוחות מועדון עדיף – אימייל – Email
כתובות המייל של שירות לקוחות מועדון עדיף הן:
- שירות לקוחות עדיף: [email protected]
- מועדון עדיף – משרד: [email protected]
שירות לקוחות מועדון עדיף – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מועדון עדיף באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מועדון עדיף – וואצאפ Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מועדון עדיף באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות מועדון עדיף – פייסבוק Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות עדיף בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות עדיף – טוויטר Twitter
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מועדון עדיף בטוויטר.
שירות לקוחות מועדון עדיף – כתובת
שירות לקוחות מועדון צרכנות עדיף – כתובת למשלוח דואר: שוקן 32, תל אביב.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.