עודכן בתאריך 12/01/2023
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת הוא: 077-5150556.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: לא פורסם.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – אתר אינטרנט רשמי
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט reidman.co.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – אימייל – email
פנייה לשירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת באמצעות המייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – ווטסאפ – Whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – דף פייסבוק – Facebook
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק של החברה.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – כתובת למשלוח דואר
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות מכללת רידמן קמפוס אילת – בכתובת הבאה: משרדי ניהול פלוס ב "פורום שער העיר – בית הדקל" קומה ב' (רח' הפתן 4).
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.