שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – איך ליצור קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 12/01/2023

ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מכללת ניהול פלוס אילת: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

מגוון חלופות ליצירת קשר:

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת במספר הטלפון: 077-515-0556.

שעות מענה טלפוני: לא פורסם

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – אתר אינטרנט רשמי

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט nihulplus.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – דף פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת באמצעות דף הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת – כתובת למשלוח דואר

הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות מכללת ניהול פלוס אילת היא: ‏סמטת פתן 4‏, אילת.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!