עודכן בתאריך 08/03/2023
כאן תמצאו את כל הפרטים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד משרד הרווחה: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה במספר הטלפון: 118.
שעות זמינות המענה הטלפוני: 24/7
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 077-9208560
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר gov.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – אימייל – Email
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – דף פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה באמצעות דף הפייסבוק של החברה: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – טוויטר
– אין שירות לקוחות בטוויטר.
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – כתובת
– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.