איך ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון

פרסומת

עודכן בתאריך 15/01/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון.

מגוון חלופות ליצירת קשר:

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – טלפון

יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועצה אזורית לב השרון בטלפון: 09-796-0200.

שעות פעילות: לא פורסם

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה lev-hasharon.com: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – אימייל – email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון היא: [email protected].

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – ווטסאפ – Whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – דף פייסבוק – Facebook

פנייה לשירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות לקוחות מועצה אזורית לב השרון באמצעות הדואר בכתובת הבאה: צומת בני דרור, ‏בני דרור‏.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!