שירות לקוחות כצט – איך ליצור קשר

פרסומת

עודכן בתאריך 13/01/2023

ריכזנו עבורכם את כל הערוצים והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כצט: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

אפשרויות ליצירת קשר:

שירות לקוחות כצט – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כצט במספר הטלפון: 1-700-500-220.

שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה' בשעות 08:30-17:00 יום ו' וערבי חג 08:00-12:00

מספרי טלפון חלופיים ליצירת קשר:

פקס: 09-8851177

שירות לקוחות כצט – אתר אינטרנט רשמי

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט cts.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות כצט – אימייל – email

– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.

שירות לקוחות כצט – צ'אט – Chat

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות כצט – ווטסאפ

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות כצט – דף פייסבוק

פנייה לשירות הלקוחות של כצט באמצעות פייסבוק מסנג'ר: מעבר לדף הפייסבוק.

שירות לקוחות כצט – טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות כצט – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!