איך ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10

פרסומת

עודכן בתאריך 08/03/2023

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10.

מגוון חלופות ליצירת קשר:

שירות לקוחות בית חולים 10 – מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10 במספר הטלפון: 04-830-0300.

שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א'-ה': בין השעות 8:30-16:00

שירות לקוחות בית חולים 10 – אתר אינטרנט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

פרסומת

שירות לקוחות בית חולים 10 – אימייל – Email

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

שירות לקוחות בית חולים 10 – צ'אט

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות בית חולים 10 – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים 10 – פייסבוק – Facebook

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות דף הפייסבוק של החברה.

שירות לקוחות בית חולים 10 – חשבון טוויטר

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות בית חולים 10 – כתובת למשלוח דואר

פנייה באמצעות הדואר לשירות לקוחות בית חולים 10 – בכתובת הזו: שמחה הולצברג 1, חיפה.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!