פרסומת
הפיקוח על הבנקים מפרסם אחת לשנה את מדד דירוג השירות של הבנקים בישראל.
לפניכם דירוג שירות הלקוחות העדכני של הבנקים לשנת 2022:
דירוג | בנק | ציון 2022 | ציון 2021 | שינוי |
---|---|---|---|---|
1 | בנק יהב | 68% | 69% | 1%- |
2 | מזרחי טפחות | 60% | 65% | 5%- |
3 | בנק דיסקונט | 58% | 60% | 2%- |
4 | מרכנתיל | 57% | 62% | 5%- |
5 | בנק לאומי | 54% | 51% | 3%+ |
6 | בנק הפועלים | 51% | 53% | 2%- |
7 | הבנק הבינלאומי | 50% | 54% | 4%- |
מהו מדד שירות הלקוחות של הבנקים?
הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל החל בשנת 2018 לפרסם אחת לשנה את תוצאות סקר שביעות הרצון שהוא מבצע בקרב לקוחות המערכת הבנקאית.
הסקר של בנק ישראל בודק את מידת שביעות רצון לקוחות הבנקים מהשירות הניתן על ידי הבנק בערוצים השונים, והוא משקף את שביעות הרצון הכללית של הלקוחות, וגם את שביעות הרצון מכל אחד מערוצי שירות הלקוחות של הבנקים – שירות טלפוני, שירות בסניף, ערוצים דיגיטליים, כספומטים ומכשירים דיגיטליים ועוד.
הנתונים המוצגים כאן הם נתוני הסקר האחרון שערך בנק ישראל, אשר פורסמו בדצמבר 2019.