
חברת ישראכרט היא אחת מחברות האשראי הגדולות בישראל, המשווקת כרטיסי אשראי ומציעה הלוואות חוץ בנקאיות.
שליחת תלונה לחברת ישראכרט
ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור של חברת ישראכרט באמצעות הדרכים המפורטות כאן.
לפני שליחת פנייה לנציב תלונות הציבור של ישראכרט – יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה – פרטי שירות לקוחות ישראכרט.
- טופס שליחת תלונה – נציב תלונות הציבור ישראכרט
- טלפון: 03-6364330. זמני מענה: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-12:00
- פקס: 03-6364262
- כתובת דואר: מדור פניות הציבור, בר כוכבא 12 בני ברק 5112001
תשובה לתלונה הנשלחת לנציב תלונות הציבור של ישראכרט תתקבל בתוך 45 ימים ממועד קבלת התלונה, או 60 ימים בנסיבות חריגות, ובכפוף לשליחת עדכון ללקוח הפונה בכתב.
ישראכרט – שליחת תלונה לפיקוח על הבנקים

היחידה לפניות הציבור של הפיקוח על הבנקים אחראית על פי חוק (סעיף 16 לחוק הבנקאות (שירות ללקוח) התשמ"א-1981) על בירור תלונות על חברות כרטיסי אשראי ובנקים מסחריים בישראל.
ניתן לפנות לפיקוח על הבנקים רק לאחר שפנינו לנציבות תלונות הציבור של ישראכרט (ראו בסעיף הקודם) ולא קיבלנו מענה מספק בתוך 45 ימים (או 60 ימים בנסיבות מסוימות, במידה שקיבלתם על כך עדכון בכתב מחברת האשראי).
על מכתב התלונה לכלול את מירב הפרטים הרלוונטיים למקרה ובהם:
- שם מלא, מספר תעודת זהות, כתובת ומספר טלפון.
- שם החברה לכרטיסי אשראי עליה נסובה התלונה.
- תיאור מפורט של המקרה, כולל שמות, תאריכים ומסמכים.
בסיום בדיקת התלונה יישלח לפונה מכתב תשובה ובו פירוט תוצאות הבדיקה. בנוסף, אם התלונה נמצאת מוצדקת, אנו שולחים לתאגיד הבנקאי מכתב המציג את עמדת הפיקוח על הבנקים, ובו דרישה לתיקון הליקוי אם נדרש. התיקון יכול להתבטא בהחזר כספי, או בהוראה לנקוט פעולה או להימנע מפעולה.
דרכי הגשת תלונה לפיקוח על הבנקים:
- ניתן לשלוח תלונה באמצעות פורטל ההיחידה לפניות הציבור, לאחר כניסה דרך מערכת הזדהות לאומית
- כתובת דואר: היחידה לפניות הציבור ת.ד. 780 ירושלים 9100701
- פקס: 02-6669077
- מספרי טלפון לשאלות דחופות ולבירורים ראשוניים: 02-6552680 או 9086*.
ישראכרט – תלונות – פניות הציבור – הגנת הצרכן
במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).
שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות
שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.
יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:
- טופס תלונה מקוון
- טופס תלונה ידני – ניתן לשלוח בדוא"ל: [email protected] או בפקס: 03-6241035
- באמצעות אפליקציית המועצה הישראלית לצרכנות – אנדרואיד
- בדואר לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, ת"ד 20413 תל אביב 6120301.
לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.
שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.
שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.
בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:
- שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
- מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
- מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.
ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:
- טופס פנייה מקוון
- פקס: 073-3717790
- שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401