חברת הוט HOT היא אחת מחברות המובילות בישראל למתן שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.
לפני שפונים למחלקת פניות הציבור של הוט HOT מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה בהתאם לנושא הרלוונטי:
הוט HOT – נציב פניות הציבור – שליחת תלונה

נציב פניות הציבור של חברת הוט HOT מטפל בתלונות לקוחות אשר לא קיבלו מענה מספק באמצעות שירות הלקוחות של החברה. מענה אמור להתקבל בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הפניה.
ניתן לפנות לנציב פניות הציבור של הוט בדרכים הבאות:
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס: 077-7078282
- כתובת דואר: HOT מערכות תקשורת בע"מ, יורו-פארק, קיבוץ יקום, 60972
נציב תלונות הציבור – הוט מובייל Mobile
תלונות הקשורות להוט מובייל ניתן לשלוח בדרכים הבאות:
- טופס פנייה באתר האינטרנט
- כתובת דואר: בית ספרד, יורו פארק, א.ת פארק יקום, 6097200
- פקס: 053-5500300
- כתובת דואר אלקטרוני: [email protected]
הוט HOT – תלונות הציבור – משרד התקשורת

משרד התקשורת הוא הגוף הממשלתי האחראי על הסדרת שירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטלפוניה בישראל.
אם פניתם לנציב תלונות הציבור של הוט ולא קיבלתם מענה מספק, ניתן לפנות בתלונה לאגף המתאים במשרד התקשורת.
בעת שליחת פנייה חשוב לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר טלפון, מספר ת.ז., כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, שם החברה ופרטי האירוע באופן מפורט ככל הניתן, תיעוד פנייתכם בכתב לחברת הוט והתשובה בכתב שניתנה על ידי החברה (אם התקבלה).
תלונות בנושאי אינטרנט ותקשורת נתונים / טלפוניה סלולרית וקווית
- הדרך המומלצת – טופס פניות / תלונות הציבור
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס: 03-5198106
- כתובת דואר: משרד התקשורת רחוב אחד העם 9 תל אביב 6525101, תחום פניות הציבור.
- מספר טלפון עבור אנשים עם מוגבלויות: 03-5198285. שעות מענה 08:00 – 16:00.
- בירור מצב פניה קיימת: 03-5198231. מענה בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 – 10:00, 14:00 – 13:00.
תלונות בנושאי טלוויזיה בכבלים ולוויין
- הדרך המומלצת – טופס פניות / תלונות הציבור
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- פקס: 02-6702450
- כתובת דואר: רחוב יפו 23, ירושלים, מיקוד 9199907
הוט HOT – תלונות הציבור – הגנת הצרכן
במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).
שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות
שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.
יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:
- טופס תלונה מקוון
- טופס תלונה ידני – ניתן לשלוח בדוא"ל: [email protected] או בפקס: 03-6241035
- באמצעות אפליקציית המועצה הישראלית לצרכנות – אנדרואיד
- בדואר לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, ת"ד 20413 תל אביב 6120301.
לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.
שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.
שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.
בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:
- שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
- מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
- מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.
ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:
- טופס פנייה מקוון
- פקס: 073-3717790
- שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401