בלו בירד Bluebird תלונות – שליחת תלונה, בירור מצב תלונה

מעוניינים לשלוח תלונה לחברת התעופה בלו בירד Bluebird או לשלוח תלונה לרשויות הרלוונטיות לגבי פעילות החברה בישראל? ריכזנו כאן את כל הפרטים לשליחת תלונה.

חברת התעופה בלו בירד היא חברה יוונית, הנמצאת בבעלות קבוצת "קווי חופשה" הישראלית. החברה מפעילה טיסות מתל אביב ליעדים באגן הים התיכון ובאירופה, בדגש על יוון.

פרסומת

לפני שליחת תלונה על חברת בלו בירד Blue bird – מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החברה – שירות לקוחות בלו בירד Bluebird.

שליחת תלונה לחברת בלו בירד Bluebird

ניתן לשלוח תלונה לחברת בלו בירד Bluebird באמצעות טופס מקוון בקישור הזה.

ניתן ליצור קשר עם "קווי חופשה", החברה המייצגת את בלו בירד בישראל בדרכים הבאות:

  • כתובת דואר: קווי חופשה בע"מ, המסגר 9, תל אביב
  • דואר אלקטרוני: [email protected]

בלו בירד Bluebird – תלונה לרשות שדות התעופה

תלונות בנושאים הקשורים להתנהלות חברת בלו בירד Bluebird בנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג) או רמון, ניתן לשלוח לרשות שדות התעופה בישראל, בקישור: iaa.gov.il/forms/contact-us.

רשות שדות התעופה תלונות הציבור
פרסומת

בלו בירד Bluebird – תלונות הציבור – הגנת הצרכן

במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).

שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות

שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.

יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.

את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:

לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.

שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן

במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.

שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.

בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
  • מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
  • מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.

ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:

  • טופס פנייה מקוון
  • פקס: 073-3717790
  • שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401