חברת הביטוח AIG (איי איי ג'י) היא חברת ביטוח בינלאומית הפועלת גם בישראל ומשווקת ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוח לעסקים, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים ועוד.
שליחת תלונה לנציב פניות הציבור – AIG ביטוח
לפני שליחת תלונה ליחידת תלונות הציבור של AIG – יש לפנות לשירות לקוחות AIG.
בכל פנייה לנציב פניות הציבור של AIG יש לציין: שם מגיש התלונה, שם בעל הפוליסה, מספר פוליסה, מספר ת.ז, טלפון ליצירת קשר וכתובת דואר אלקטרוני.
ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור של AIG ביטוח בדרכים הבאות:
- טופס פנייה מקוון
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- השארת הודעה במשיבון יחידת פניות הציבור: 03-9272566
- כתובת דואר: רחוב הסיבים 25 פתח תקווה
המענה לתלונה צפוי להתקבל בתוך 30 ימים.
AIG ביטוח – שליחת תלונה לפיקוח על הביטוח
אם הגשתם תלונה לנציב תלונות הציבור של AIG ביטוח ולא קיבלתם מענה מספק, ניתן לפנות ליחידה לפניות הציבור ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון באופן הבא:
מה צריך לכלול בפנייה?
- פרטי הפונה: שם הפונה, מספר תעודת זהות/ח.פ., כתובת למשלוח דואר, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני.
- פרטים מזהים רלוונטיים נוספים: מספר פוליסה, מספר תביעה, פרטי חשבון קופת גמל וכו'
- פרטי הגורם כלפיו מוגשת תלונה: חברת הביטוח, סוכן הביטוח, יועץ פנסיוני, קרן הפנסיה, קופת הגמל וכו'.
- תיאור קצר של נושא ומהות הפנייה: אם ניתן מומלץ לצרף צילומים של המסמכים הקשורים לפנייה.
שימו לב: פניות בעילום שם או ללא מס' ת.ז. לא יטופלו.
איך שולחים תלונה לפיקוח על הביטוח ברשות שוק ההון?
ניתן לפנות לפיקוח על הביטוח בדרכים הבאות:
- הגשת תלונה באמצעות מערכת הפניות המקוונת
- טופס מקוון ללא רישום
- פקס: 02-5695352
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- דואר רגיל לכתובת: המפקח על הביטוח, היחידה לפניות הציבור – רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, רח' עם ועולמו 4, ירושלים מיקוד 9546304
במידה ואתם שולחים את התלונה בפקס, במייל או בדואר, מומלץ להשתמש בטפסי התלונה הבאים:

AIG ביטוח – תלונות – פניות הציבור – הגנת הצרכן
במקרים שבהם לא התקבל מענה מספק ובזמן סביר מהחברה, גם לאחר הגשת תלונה בכתב, ניתן לשלוח תלונה גם למועצה הישראלית לצרכנות ובמקרים מסוימים – גם לרשות להגנת הצרכן (קראו כאן על ההבדלים בין שני הארגונים).
שליחת תלונה – המועצה הישראלית לצרכנות
שימו לב: המועצה מטפלת בתלונות או פניות רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק עצמו (בדואר, במייל, בצ'אט או בהודעת ווטסאפ) ולא קיבל ממנו מענה מספק.
יש לצרף את תיעוד הפנייה לבית העסק ואת כל המסמכים הרלוונטיים לפנייה ששולחים למועצה לצרכנות. אין לצרף בשום אופן פרטי כרטיס אשראי וחשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
את הפנייה למועצה לצרכנות ניתן לבצע בדרכים הבאות:
- טופס תלונה מקוון
- טופס תלונה ידני – ניתן לשלוח בדוא"ל: [email protected] או בפקס: 03-6241035
- באמצעות אפליקציית המועצה הישראלית לצרכנות – אנדרואיד
- בדואר לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, ת"ד 20413 תל אביב 6120301.
לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) תקבלו מספר פנייה, אשר יאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס הטיפול בפנייה בקישור הזה.
שליחת תלונה – הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה, חיוב יתר, חיוב ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע או ביטול עסקה, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.
שימו לב שהטיפול של הרשות להגנת הצרכן הוא כללי ואינו מיועד למתן החזרים / פיצוי במקרים נקודתיים.
בכל פנייה יש לציין את הפרטים הבאים:
- שם מלא, כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
- מהות התלונה ופרטים מלאים לגבי האירוע – שם בית העסק, כתובתו, מספר ח.פ./ע.מ. (לפי החשבונית/חיפוש באינטרנט), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
- מסמכים רלוונטיים – קבלות וחשבוניות, חוזה, הסכם, תמונות, תיעוד התקשורת מול בית העסק וכו'.
ניתן להגיש את התלונה בדרכים הבאות:
- טופס פנייה מקוון
- פקס: 073-3717790
- שליחת מכתב בדואר לכתובת: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401