עודכן בתאריך 25/09/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הוט HOT:
מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט (HOT)? כאן תמצאו את כל הפרטים, הדרכים והמספרים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הוט במחלקות השונות – הוט, הוט מובייל, הוט נט, הוט VOD, הוט אינטרנט ועוד.
דרכים ליצירת קשר:
- טלפון
- ווטסאפ – Whatsapp
- אתר אינטרנט
- צ'אט – Chat
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- מייל – Email
- סמס – SMS
- כתובת
- סניפים, מרכזי שירות, חנויות
שירות לקוחות הוט HOT – טלפון
שירות הלקוחות של הוט זמין במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 6910*
- חיוג חינם: 1-800-10-6910
מספר טלפון ללקוחות המתקשרים מחו"ל: 972-77-7074690+.
ייתכנו זמני המתנה ממושכים במענה הטלפוני.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני
ימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-08:00, ימי שישי בשעות 13:00-08:00.
שעות פעילות מוקד תמיכה טכנית
במקרים של בעיות ותקלות בטלויזיה, באינטרנט או בטלפון, ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית של הוט, אשר זמין באופן רציף – 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
שירות לקוחות הוט HOT – וואטסאפ – Whatsapp
ניתן לפנות לשירות לקוחות הוט גם באמצעות ווטסאפ במספר 053-8856900. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שימו לב שהמענה להודעות באמצעות הווטסאפ לא תמיד מיידי וייתכן שתצטרכו להמתין בחלק מהמקרים מספר דקות/שעות עד לקבלת התשובות.
שעות מענה שירות הלקוחות באמצעות ווצאפ WhatsApp: ימים ראשון-חמישי בשעות 08:00-22:00. ימי שישי בשעות 08:00-13:00.
שירות לקוחות הוט HOT – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של הוט מספק מידע מועיל לתפעול בעיות ותקלות, ומאפשר לבצע מגוון גדול של פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של הוט – בקישור הזה (תמיכה טכנית) ובקישור הזה (שירות לקוחות).
בין הנושאים שניתן לבצע בשירות עצמי באתר הוט – תפעול שלטים, צפייה בפרטי הרשת האלחוטית, התעדכנות במועד הגעת טכנאי, צפייה בפרטי חשבונית, בקשת שירות למעבר דירה, שליחת חשבונית במייל, תשלום חוב ועוד.
שירות לקוחות הוט HOT – צ'אט – Chat
ניתן לפנות לשירות לקוחות הוט באמצעות אפשרות הצ'אט באתר האינטרנט של החברה.
שעות המענה באמצעות צ'אט באתר: ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00, ימי ו' בשעות 08:00-13:00.
שירות לקוחות הוט HOT – פייסבוק – Facebook
הוט מאפשרת ללקוחותיה לפנות לקבלת שירות גם באמצעות דף הפייסבוק של הוט בכתובת facebook.com/hot.net.il.
שעות המענה בדף הפייסבוק הם: ימים א'-ה' בשעות 8:00-22:00, ימי ו' בשעות 8:00-14:00.
שירות לקוחות הוט HOT – טוויטר – Twitter
הוט היא אחת מהחברות הישראליות הראשונות שמספקת שירות לקוחות גם באמצעות חשבון הטוויטר של החברה, בקישור הזה.
שירות לקוחות הוט HOT – מייל – Email
הוט מעמידה לרשות לקוחותיה מספר כתובות מייל לפנייה לקבלת שירות לקוחות, אך מומלץ להשתמש בערוץ שירות זה רק במידה ולא קיבלתם מענה מספק בערוצים האחרים.
מנהל מחלקת פניות הציבור, אור צרפתי – [email protected].
סמנכ"לית לקוחות פרטיים, מירי לוין – [email protected].
נציב תלונות הציבור – [email protected] (מענה בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה).
שירות לקוחות הוט HOT – מסרונים – SMS
ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הודעות SMS למספר הטלפון 053-4006900.
שימו לב שזמני המענה להודעות SMS עלולים להיות ארוכים בחלק מהמקרים, ומומלץ יותר לפנות לשירות לקוחות הוט באמצעות הודעות וואטסאפ.
כמו כן – הוט הודיעה כי היא צפויה להפסיק לתת שירות באמצעות SMS בחודשים הקרובים.
שעות המענה לפניות באמצעות הודעות SMS: ימים א'-ה' בשעות 8:00-22:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות הוט HOT – פקס
ניתן לפנות לשירות לקוחות HOT באמצעות שליחת פקס למספר 1-801-700-701.
שירות לקוחות הוט HOT – לקוחות בעלי מוגבלות
הוט מספקת ללקוחות בעלי מוגבלות מספר אפשרויות לקבלת שירות באופן מונגש:
- הקראה ללקוחות עם מוגבלות בראייה – באמצעות המוקד הטלפוני שמספרו 6910* או 1-800-10-6910 ובעמדות השירות הפרונטאליות במוקדי השירות של החברה.
- שליחת הודעת WhatsApp – ניתן לקבל שירות באמצעות הווטסאפ במספר 053-8856900. שעות המענה: ימים א'-ה' בשעות 08:00-22:00, יום שישי בשעות 08:00-13:00.
- שליחת הודעת SMS – ניתן לקבל שירות באמצעות הודעות SMS במספר הטלפון 053-4006900. מענה להודעות SMS יינתן בדרך כלל בתוך 5 שעות מזמן הפניה. שעות המענה: ימים א'-ה' בשעות 8:00-22:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.
פניות לרכזת הנגישות של החברה: פניות בנושאי התאמת נגישות ניתן לשלוח אמצעות הדואר האלקטרוני או בטלפון 077-7076403.
שירות לקוחות הוט – נציב תלונות הציבור – כתובת
ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור של הוט בכתובת: HOT מערכות תקשורת בע"מ, יורו-פארק, קיבוץ יקום, מיקוד 60972 (מענה במייל בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה).
שירות לקוחות הוט – לקוחות עסקיים
לקוחות עסקיים יכולים לפנות לשירות לקוחות הוט באמצעות מספרי הטלפון: 6988* ו1-800-10-6988.
שירות לקוחות הוט – בקשות התנתקות
ניתן להתנתק מהוט בדרכים הבאות:
- שיחת חינם לטלפון 1-800-10-6910.
- צ'אט עם נציג באתר.
- שליחת פקס למספר 1-801-700-701.
- שליחת הבקשה בדואר רשום לכתובת: יהושוע הצורף 13, באר שבע 84899.
במידה ואתם שולחים את בקשת ההתנתקות בכתב, חשוב לזכור לרשום שם מלא של הלקוח, מספר תעודת זהות, מספר לקוח (במידה שיש) וכמובן – את המוצר / שירות אותו אתם מעוניינים להפסיק.
שימו לב: אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.