עודכן בתאריך 24/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות KLM:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות KLM בישראל: מספרי טלפון, וואצאפ, כתובות מייל, טפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
חברת התעופה KLM (קיי אל אם או Royal Dutch Airlines) היא חברת התעופה הלאומית של הולנד. KLM טסה ליותר מ-90 ערים באירופה ו-70 ביבשות האחרות.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות KLM – טלפון
פנייה לשירות הלקוחות של KLM ישראל באמצעות הטלפון: 03-763-0869. מענה בשפות עברית ואנגלית.
זמני פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-20:00. ימים ו'-שבת בין השעות 8:30-17:00.
טלפון דלפק כירטוס נתב"ג (פעיל 4 שעות לפני הטיסה בלבד): 03-9754269.
שירות לקוחות KLM – אתר אינטרנט
חברת התעופה KLM מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט KLM.com:
שירות לקוחות KLM – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות KLM זמין באמצעות וואטסאפ: לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות K.L.M – קיי אל אם – מייל Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות KLM ישראל באמצעות מייל.
שירות לקוחות KLM ישראל – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות KLM ישראל באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות KLM – רשתות חברתיות
שירות לקוחות KLM זמין ברשתות החברתיות באמצעות החשבונות הרשמיים של החברה:
- KLM – פייסבוק: facebook.com/KLM. מענה 24/7.
- KLM – פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה. מענה 24/7.
- KLM – טוויטר: twitter.com/klm
- KLM – אינסטגרם: instagram.com/klm
שירות לקוחות KLM – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות KLM בישראל היא: ז'בוטינסקי 2, רמת גן.
כתובת שירות לקוחות KLM בהולנד: KLM Royal Dutch Airlines, P.O. Box 7700, 1117 ZL Schiphol, The Netherlands.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.