עודכן בתאריך 21/08/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט:
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת הליסינג והשכרת הרכב שלמה סיקסט.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות שלמה סיקסט – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שלמה סיקסט – Shlomo Sixt בטלפון: 08-9191400.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, ימי שישי וערבי חג בשעות 8:00-12:00.
מס' טלפון רשת מוסכים ושירותי דרך: 08-9191818.
שירות לקוחות שלמה סיקסט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה shlomo.co.il:
- ליסינג פרטי / תפעולי
- השכרת רכב בחו"ל
- השכרת רכב בישראל
- ליסינג תפעולי לעסקים
- מכירת רכב יד ראשונה
- ביטול הזמנה
- טופס ליצרת קשר
שירות לקוחות שלמה סיקסט – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות וואצאפ whatsapp בטלפון: 052-9999971. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות שלמה סיקסט – צ'אט Chat
שירות לקוחות שלמה סיקסט Shlomo Sixt זמין באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות שלמה סיקסט – אימייל Email
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות מייל.
שירות לקוחות שלמה סיקסט – פייסבוק Facebook
שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות דף הפייסבוק: facebook.com/ShlomoSixt.
שירות לקוחות שלמה סיקסט – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group היא: קריית שלמה צריפין ניר צבי 7290500 ת.ד 378.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.