עודכן בתאריך 07/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כללית:
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים כללית, מוקד כללית, פניות הציבור ומוקד תלונות: טלפון, מייל, צ'אט, אזור אישי, טפסים, רשתות חברתיות ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- ווטסאפ – Whatsapp
- אפליקציה
- דואר אלקטרוני – Email
- רשתות חברתיות
- צ'אט – Chat
- כתובת למשלוח דואר
מוקד שירות לקוחות כללית – טלפון
יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של קופת חולים כללית במספרי הטלפון:
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. יום ו': בין השעות 7:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
- מוקד זימון תורים: 2700* או 03-9405350, ללחוץ 1 בנתב.
- מוקד אחיות: 2700* או 03-9405350, ללחוץ 5 בנתב. זמין 24 שעות ביממה.
- מוקד אחיות אונקולוגי: 9585*.
- טלפון לשיחות מחו"ל: 972-3-6333333.
- ביטוח נסיעות לחו"ל כללית חו"ל: הצטרפות לביטוח / שירות לקוחות: 03-9420630 או 2700*. ווטצאפ: 054-8600068. מוקד חירום רפואי מדאסיס: 972-3-5789010.
שירות לקוחות כללית – אתר אינטרנט
קופת החולים כללית מאפשרת לחברי הקופה לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי באמצעות אתר האינטרנט clalit.co.il:
- זימון תורים אונליין
- זימון תור ללא סיסמא
- כללית אונליין – אזור אישי: תוצאות בדיקות מעבדה, בקשות מהרופא/ה ומהמרפאה, טופס 17, אישורי מחלה, סיכומי ביקור, סיכומי אשפוז, המלצות רפואיות אישיות, תרופות שנקנו, עדכון פרטים אישיים, שירות ללא כרטיס ועוד.
- איתור רופאים ומטפלים
- איתור מרפאות, מכונים, בדיקות וחיסונים
- איתור בתי מרקחת
- איתור מוקדי רפואה דחופה
- חיפוש בתי חולים
- חיפוש רופאים במושלם
- טפסים ליצירת קשר: פניות בנושא מרפאות, פניות בנושא בתי חולים, פניות בנושא כללית און־ליין והאפליקציה, פניות הציבור.
שירות לקוחות מוקד כללית – ווטסאפ – Whatsapp
חדש! שירות לקוחות כללית זמין גם באמצעות וואטסאפ:
- וואטסאפ שירות לקוחות כללית מושלם: 050-8872700. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שעות פעילות המענה: ימים א' – ה' בשעות 08:00 – 20:00, יום ו' בשעות 08:00 – 13:00. - וואטסאפ שירות לקוחות כללית סמייל: 054-5233830. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות כללית – אפליקציה
חברי קופת חולים כללית יכולים לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע אישי וכללי באמצעות אפליקציית כללית למכשירים ניידים:
שירות לקוחות קופת חולים כללית – אימייל
פנייה לשירות הלקוחות של מוקד קופת חולים כללית באמצעות הדואר האלקטרוני בכתובת: [email protected].
במידה ולא קיבלתם מענה מספק משירות לקוחות כללית, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור במייל: [email protected].
שירות לקוחות כללית – רשתות חברתיות
- Facebook – פייסבוק: facebook.com/Clalit.
- Twitter – טוויטר: twitter.com/clalithealth.
- Instagram – אינסטרגם: instagram.com/clalit_health.
- TikTok – טיקטוק: tiktok.com/@clalit_tiktok.
שירות לקוחות מוקד כללית – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות קופת חולים כללית באמצעות צ'אט. מומלץ ליצור קשר באמצעות הדרכים האחרות המופיעות בדף זה.
שירות לקוחות כללית – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות קופת חולים כללית הינה: ארלוזורוב 101 תל אביב 62098.
שירות לקוחות כללית – שאלות ותשובות
מהן הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות כללית?
שירות לקוחות קופת חולים כללית זמין במגוון גדול של ערוצים. לקבלת מענה מהיר ויעיל מומלץ לפנות לשירות לקוחות כללית באמצעות הטלפון, צ'אט, וואטסאפ, מייל או באתר. גללו לחלק העליון של העמוד לפרטים המעודכנים המלאים.
האם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כללית בטלפון?
המוקד הטלפוני של שירות לקוחות קופת חולים כללית זמין במספרי הטלפון המעודכנים בדף זה. פשוט לחצו על מספר הטלפון המבוקש על מנת לחייג לשירות הלקוחות.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.