עודכן בתאריך 17/06/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פל.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות פל – טלפון
פנייה לשירות הלקוחות של פל באמצעות הטלפון: 6668*.
טלפון נוסף: 03-5727100.
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 8:30 – 17:00, ימי ו': 8:30 – 12:30.
שירות לקוחות פל – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט p-l.co.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות פל – אימייל – email
פנייה לשירות לקוחות פל באמצעות המייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות פל – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פל – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות פל – דף פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות פל בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות פל – טוויטר
– אין שירות לקוחות בטוויטר.
שירות לקוחות פל – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות לקוחות פל באמצעות הדואר בכתובת הבאה: הורקנוס 12, א.ת צפוני לוד.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.