עודכן בתאריך 17/06/2023
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
מגוון חלופות ליצירת קשר:
שירות לקוחות ערוץ הקניות – טלפון
שירות לקוחות ערוץ הקניות זמין באמצעות מספר הטלפון: 1-800-210021.
שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 18:00.
מספר נוסף לחיוג מטלפון נייד: 2100*.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות ולפנות לשירות הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט 21.tv: לחצו למעבר לאתר.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – אימייל – email
פנייה לשירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות המייל בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות ערוץ הקניות – צ'אט – Chat
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – פייסבוק – Facebook
יצירת קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות ערוץ הקניות – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות באמצעות הדואר, בכתובת: שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.