עודכן בתאריך 02/07/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ענבל ביטוח.
ענבל חברה לביטוח בע"מ היא זרוע הביצוע המקצועית של ממשלת ישראל ומשרד האוצר בנושאי ביטוח וניהול סיכונים, והיא האחראית על פיצוי במקרה של קטסטרופות.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות ענבל חברה לביטוח – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ענבל חברה לביטוח במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 9700*
- טלפון: 03-9778000
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:30-17:00.
פקס: 03-9778100.
שירות לקוחות ענבל ביטוח – אתר אינטרנט
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט inbal.co.il:
שירות לקוחות ענבל ביטוח – מייל Email
כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות ענבל חברה לביטוח היא: [email protected].
שירות לקוחות ענבל חברה לביטוח – צ'אט Chat
שירות לקוחות ענבל ביטוח זמין באמצעות צ'אט באתר inbal.co.il. לחצו על אייקון הצ'אט בחלקם התחתון של דפי האתר.
שירות לקוחות ענבל חברה לביטוח – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות ענבל ביטוח זמין באמצעות וואטסאפ במספר 055-9935306: לחצו כאן.
שירות לקוחות ענבל חברה לביטוח – פייסבוק Facebook
דף הפייסבוק הרשמי של ענבל ביטוח: facebook.com/inbalinsurance.
שירות לקוחות ענבל ביטוח – כתובת למשלוח דואר
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות ענבל חברה לביטוח – בכתובת הבאה: רח' הערבה, איירפורט סיטי ת.ד. 282, נתב"ג 7015103.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.