איך ליצור קשר עם שירות לקוחות סמל

פרסומת

עודכן בתאריך 04/01/2023

מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של סמל? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

מגוון דרכים ליצירת קשר:

שירות לקוחות סמל – מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמל במספר הטלפון: 08-932-6326.

שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00

שירות לקוחות סמל – אתר אינטרנט

קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתר semel-kitchens.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות סמל – אימייל – email

פנייה לשירות לקוחות סמל באמצעות המייל בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות סמל – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות סמל – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.

שירות לקוחות סמל – פייסבוק / מסנג'ר

שירות לקוחות סמל באמצעות פייסבוק מסנג'ר: לחצו כאן.

שירות לקוחות סמל – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות סמל – כתובת למשלוח דואר

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

 

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!