עודכן בתאריך 26/01/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מירס – MIRS.
מירס מספקת מכשירי טלפון בטכנולוגיה של "דיבור בלחיצה" (PTT). מירס, שהייתה בעבר חטיבה בחברת מוטורולה מהווה כיום חלק מקבוצת הוט מובייל. בין מכשירי מירס: מירס NEXT נקסט, i686, i460.
אפשרויות ליצירת קשר:
שירות לקוחות מירס – MIRS – מספרי טלפון
פנייה לשירות לקוחות מירס – MIRS באמצעות מספרי הטלפון:
- מס' טלפון שירות לקוחות מירס: 166* / 053-7575757
- מוקד מירס חו"ל: 053-5353444 / 444*
זמני מענה טלפוני מירס:
- מענה בכל נושא – ימים א'-ה' בשעות 8:00-21:00, ימי ו' בשעות 8:00-13:00.
- מענה בנושאים טכניים, אובדן וגניבה בלבד – ימים א'-ה' בשעות 21:00 עד 8:00, סופי שבוע: מיום שישי ב-13:00 עד יום א' בשעה 8:00.
פקס: 053-7616161
שירות לקוחות מירס – MIRS – אתר אינטרנט רשמי
מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט hotmobile.co.il:
שירות לקוחות מירס – MIRS – אימייל – email
שירות לקוחות מירס זמין באמצעות מייל: [email protected].
שירות לקוחות מירס – MIRS – צ'אט – Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מירס באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מירס – MIRS – ווטסאפ – Whatsapp
לא נמצאו פרטי שירות לקוחות מירס באמצעות וואטסאפ.
שירות לקוחות מירס – MIRS – פייסבוק – Facebook
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות מירס באמצעות דך פייסבוק.
שירות לקוחות מירס – MIRS – כתובת למשלוח דואר
כתובת למשלוח דואר: הוט מובייל, מירס, יורו פארק, א.ת פארק יקום. מיקוד 6097200.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.