עודכן בתאריך 14/06/2023
ריכזנו כאן את הפרטים העדכניים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מקס הלוואות (לשעבר (לאומי קארד הלוואות) במגוון ערוצים: טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
חברת האשראי max (לשעבר לאומי קארד) מציעה הלוואות ללקוחות כל הבנקים וכל חברות כרטיסי האשראי.
בין ההלוואות שניתן לקבל מחברת מקס: הלוואה חוץ בנקאית, הלוואה לכל מטרה, הלוואה על גבי הכרטיס, הלוואה לרכב חדש, מימון לרכב יד שנייה, מיחזור הלוואה, הלוואה לסגירת המינוס, שליטה בחיוב החודשי, הלוואה דיגיטלית לעסקים ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- מוקד טלפוני
- אתר
- הודעות SMS
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- כתובת
שירות לקוחות מקס הלוואות – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות max הלוואות הוא: 03-6178888.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים ראשון-חמישי בין השעות 8:30-16:00.
שירות לקוחות max הלוואות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות גם באתר האינטרנט של החברה max.co.il:
שירות לקוחות מקס הלוואות – SMS
ניתן לפנות לשירות לקוחות מקס הלוואות באמצעות הודעות אס אמ אס SMS למספר: 055-7000154.
שירות לקוחות מקס באמצעות SMS פעיל בשעות: ימים ראשון-חמישי 8:30-20:00, ימי שישי וערבי חג 8:30-13:00.
שירות לקוחות מקס קארד הלוואות – אימייל – email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
שירות לקוחות מקס הלוואות – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות Max הלוואות – ווטסאפ
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp (וואטסאפ).
שירות לקוחות max הלוואות – דף פייסבוק – Facebook
פנייה לשירות לקוחות מקס הלוואות בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות מקס הלוואות – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות מקס הלוואות – כתובת למשלוח דואר
כתובת הדואר של שירות לקוחות Max הלוואות הינה: בן גוריון 9 בני ברק, מיקוד 5112102, ת.ד 2205.
שירות לקוחות מקס הלוואות – תלונות הציבור
במקרה שלא קיבלתם מענה מספק משירות הלקוחות של חברת מקס הלוואות ואתם מעוניינים לפנות לנציב תלונות הציבור של החברה, ניתן לבצע את הפנייה במספר דרכים:
- טופס מקוון באתר מקס.
- שליחת מכתב ל"תחום תלונות הציבור" – ת.ד. 2205, מיקוד 5112102, בני ברק.
- טלפון 03-6178631.
- פקס 03-6177022.
על פי אתר מקס, מענה לפנייה לנציב תלונות הציבור יתבצע בתוך 45 ימים ממועד קבלת התלונה.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.