עודכן בתאריך 02/02/2023
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הכלל הראשון.
דרכים ליצירת קשר:
שירות לקוחות הכלל הראשון – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות הכלל הראשון הוא: 5454*.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א' – ה': 8:30 – 16:30.
מספרי טלפון חלופיים ליצירת קשר:
טלפון נוסף: 03-9420440 שלוחה 1
שירות לקוחות הכלל הראשון – אתר אינטרנט
החברה מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט clalbit.co.il: לחצו למעבר לאתר.
שירות לקוחות הכלל הראשון – אימייל – email
כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הכלל הראשון היא: [email protected].
שירות לקוחות הכלל הראשון – צ'אט
שירות לקוחות הכלל הראשון באמצעות צ'אט: לחצו כאן.
שירות לקוחות הכלל הראשון – ווטסאפ – Whatsapp
שירות לקוחות הכלל הראשון באמצעות ווטסאפ whatsapp: לחצו כאן.
שירות לקוחות הכלל הראשון – פייסבוק – Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות הכלל הראשון בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות הכלל הראשון – טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות הכלל הראשון – כתובת למשלוח דואר
– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.