עודכן בתאריך 04/01/2023
ריכוז הדרכים, הכתובות והמספרים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה המרכזית: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
ערוצים ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני
- צ'אט
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- טוויטר – Twitter
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות החברה המרכזית – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית במספר הטלפון: 1-700-701-035.
טלפון נוסף: 5588*.
שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה': 7:00 – 18:00, ימי ו' וערבי חג: 7:00 – 13:30.
שירות לקוחות החברה המרכזית – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט cbcsales.co.il: לחצו כאן.
שירות לקוחות החברה המרכזית – אימייל – email
כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות החברה המרכזית היא: [email protected].
שירות לקוחות החברה המרכזית – צ'אט
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות החברה המרכזית – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות החברה המרכזית – דף פייסבוק – Facebook
פנייה לשירות לקוחות החברה המרכזית בדף הפייסבוק: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות החברה המרכזית – טוויטר
– אין שירות לקוחות בטוויטר.
שירות לקוחות החברה המרכזית – כתובת למשלוח דואר
ניתן לשלוח דואר לשירות לקוחות החברה המרכזית – בכתובת הבאה: הרב כהנמן 129, בני ברק.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.