עודכן בתאריך 07/01/2024
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר:
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר (9).
אפשרויות ליצירת קשר:
- מספרי טלפון
- אתר אינטרנט
- מייל – Email
- צ'אט – Chat
- וואטסאפ – Whatsapp
- רשתות חברתיות
- אפליקציות
- כתובת למשלוח דואר
שירות לקוחות בנק הדואר – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר במספרי הטלפון הבאים:
- שירות לקוחות בנק הדואר (מוקד עו"ש): 02-5005303
- מוקד מט"ח בנק הדואר: 076-8871133
שעות זמינות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00.
מספרי טלפון נוספים:
- גיפטקארד פלוס – מידע ובירור יתרה: 180-934-92-30
- פקס: 02-5005300
שירות לקוחות בנק הדואר – אתר אינטרנט
קבלת שירות לקוחות, ביצוע פעולות בשירות עצמי וקבלת מידע באתרי בנק הדואר ודואר ישראל:
- אתר בנק הדואר: bankhadoar.co.il
- אתר דואר ישראל: israelpost.co.il
- כניסה לחשבון
- איתור סניפים
- מספרי סניפים וכתובות
- זימון תור
- העברת כספים
- גיפטקארד פלוס
- מאסטרקארד כרטיס מט"ח נטען
- צור קשר
שירות לקוחות בנק הדואר – אימייל – Email
ניתן לפנות לשירות לקוחות בנק הדואר באמצעות מייל בכתובות הבאות:
שירות לקוחות בנק הדואר – צ'אט
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות בנק הדואר באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בנק הדואר – וואטסאפ – Whatsapp
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות בנק הדואר באמצעות ווצאפ.
שירות לקוחות בנק הדואר – רשתות חברתיות
- בנק הדואר – דואר ישראל – Facebook פייסבוק: facebook.com/PostIsrael
- בנק הדואר – דואר ישראל – Instagram אינסטגרם: instagram.com/israel__post
- בנק הדואר – דואר ישראל – Twitter טוויטר: twitter.com/post_israel
בנק הדואר – אפליקציות
בנק הדואר מפעיל אפליקציה ייעודית למכשירים ניידים, באמצעותה ניתן לבצע מגוון גדול של פעולות:
- אפליקציית בנק הדואר למכשירי אנדרואיד Android
- אפליקציית בנק הדואר למכשירי אייפון iPhone
- בנק הדואר מאסטרקארד נטען – למכשירי אנדרואיד Android
- בנק הדואר מאסטרקארד נטען – למכשירי אייפון iPhone
שירות לקוחות בנק הדואר – כתובת למשלוח דואר
הכתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות בנק הדואר היא: בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות, רח' שדרות הרכס 21, מודיעין, מיקוד 7178437.
שירות לקוחות בנק הדואר – שאלות ותשובות
מהן הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר?
שירות לקוחות בנק הדואר זמין במגוון ערוצים. לקבלת מענה מהיר ויעיל מומלץ לפנות לשירות לקוחות בנק הדואר באמצעות הטלפון, מייל או באתר. גללו לחלק העליון של העמוד לפרטים המעודכנים המלאים.
האם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר בטלפון?
המוקד הטלפוני של שירות לקוחות בנק הדואר זמין במספרי הטלפון המעודכנים בדף זה. פשוט לחצו על מספר הטלפון המעודכן בדף זה על מנת לחייג לשירות הלקוחות.
אודות בנק הדואר
בנק הדואר הוא בנק בבעלות חברת דואר ישראל, המציע מגוון שירותים פיננסיים לקהל הרחב וללקוחות בעלי חשבון בבנק הדואר.
בנק הדואר פועל בסניפי הדואר השונים ברחבי הארץ, באתר אונליין ובאפליקציה. בין השירותים שמציע בנק הדואר:
- שירותי בנק הדואר לכלל הציבור: העברות כספים בארץ ובעולם, תשלומי שוברים, תשלומים ישירים לחברות, שירותי מט"ח, כרטיסים נטענים בשקלים ובמט"ח ועוד.
- שירותי בנק הדואר ללקוחות בעלי חשבון: העברות בנקאיות, הוראות קבע, הרשאות לחיוב חשבון, ניהול חשבון מט"ח, הפקדות ומשיכות של כספים, צ'קים ועוד.
מספר בנק הדואר הינו 9 או 09. למספרי סניפי בנק הדואר – לחצו כאן.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.