עודכן בתאריך 08/03/2023
מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא הוא: 08-977-9999.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: 24/7.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 08-9779610
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – אתר אינטרנט
החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט shamir.org: לחצו כאן.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – אימייל – email
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – צ'אט – Chat
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – ווטסאפ – Whatsapp
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות ה-whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – דף פייסבוק
פנייה לשירות הלקוחות של בית חולים אסף הרופא באמצעות פייסבוק מסנג'ר: מעבר לדף הפייסבוק.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – חשבון טוויטר – Twitter
– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות לקוחות בית חולים אסף הרופא באמצעות הדואר בכתובת הבאה: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.