שינוי או ביטול הזמנות באתר אייר בי אנ בי בעקבות משבר הקורונה

פרסומת

אתר אייר בי אנ בי (Airbnb) הוא אחד מהאתרים המובילים בעולם להזמנת לינה במודל הכלכלה השיתופית, ומתווך בין בעלים של נכסי נדל"ן – דירות, בתים ואפילו חדרים בבתים, ובין אנשים המעוניינים לשכור את הנכסים לתקופות קצרות.

מכיוון שחוקי התיירות במדינות השונות אינם חלים בדרך כלל על הזמנות המבוצעות באתר אייר בי אנ בי, כל הזמנה של מקום לינה באתר Airbnb כוללת מדיניות ביטול אשר נקבעה על ידי המארח, ונעה בין תנאי ביטול גמישים לתנאי ביטול קשיחים.

אולם כעת, עקב התפרצות נגיף קורונה, והטלת מגבלות על נסיעות וטיסות ברחבי העולם, Airbnb הכניסה לפעולה את "מדיניות הנסיבות המקילות" (extenuating circumstances policy) שלה, המגדירה כללים ותנאים שונים לביטול הזמנות.

לקוחות יכולים למצוא את מדיניות הביטול הרלוונטית לטיול שלהם תחת הלשונית 'טיולים' באתר או באפליקציה של Airbnb, על ידי בחירת ההזמנה הרלוונטית, בחירת 'הצג פרטים', וגלילה מטה על מנת למצוא את תנאי הביטול שלהם.

לקוחות Airbnb הנוסעים לאזור או מאזור בו יש מגבלות נסיעה רשמיות, עשויים להיות זכאים להחזר מלא באמצעות מדיניות הנסיבות המקילות של החברה.

על פי המדיניות המעודכנת, כל הלקוחות שביצעו את ההזמנות שלהם לפני ה-14 במרץ, עם תאריכי צ'ק-אין מה-14 במרץ עד ה-14 באפריל, זכאים להחזר כספי מלא על הביטולים.

הביטול יכול להיעשות הן על ידי המארחים והן על ידי האורחים.

לפרטים נוספים – אנא בדקו את מדיניות הנסיבות המקילות המעודכנת של אייר בי אנ בי.

אולי יעניין אותך גם:

error: תוכן מוגן. אין להעתיק!!