פרסומת
משרד האוצר מפרסם אחת לשנה את מדד דירוג השירות של חברות הביטוח המוכרות ביטוחי בריאות.
לפניכם דירוג שירות הלקוחות העדכני של חברות ביטוחי הבריאות בישראל לשנת 2021:
חברה | ציון כללי | תשלום תביעות | שביעות רצון לקוחות | תלונות הציבור | זמני מענה טלפוני | כלים דיגיטליים |
---|---|---|---|---|---|---|
ביטוח ישיר | 84 | 86 | 80 | 82 | 88 | 84 |
איילון | 83 | 84 | 80 | 83 | 92 | 78 |
הפניקס | 82 | 83 | 80 | 80 | 88 | 88 |
מגדל | 82 | 77 | 84 | 83 | 92 | 82 |
מנורה | 82 | 81 | 83 | 84 | 79 | 81 |
AIG | 81 | 91 | 80 | 70 | 62 | 79 |
כלל | 80 | 84 | 73 | 79 | 82 | 86 |
הראל | 78 | 83 | 82 | 82 | 33 | 92 |
ממוצע ענפי | 81 | 84 | 80 | 80 | 77 | 84 |
פרסומת
איך מחושב מדד שירות חברות הביטוח – ביטוח בריאות?
מדד שירות חברות הביטוח מפורסם אחת לשנה על ידי רשות שוק ההון במטרה למשקף את רמת השירות של חברת הביטוח, בכל אחד ממוצרי הביטוח המרכזיים בישראל.
מדד שירות חברות הביטוח בתחום ביטוחי הבריאות כולל את כל ביטוחי הבריאות השונים, ובודק את הפרמטרים הבאים:
- מדד תשלום תביעות – אחוז תביעות הבריאות שאושרו ושולמו על ידי חברות הביטוח, ומהירות הטיפול בתביעות.
- מדד שביעות רצון והמלצת לקוחות – מידת שביעות הרצון מהטיפול שקיבלו על ידי חברות הביטוח ומידת ההמלצה של הלקוחות על חברות הביטוח.
- מדד תלונות הציבור – שקלול תלונות הציבור המוצדקות שהוגשו והתבררו ברשות שוק ההון.
- זמני מענה טלפוני – שיעור השיחות שנענו במוקד שירות הלקוחות של חברת הביטוח בתוך 3 דקות.
- כלים דיגיטליים – מידת היכולת של הלקוחות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית באתרי האינטרנט או באפליקציות של חברות הביטוח.