איך ליצור קשר עם שירות לקוחות KLM

פרסומת

כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות KLM: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות KLM – טלפון

פנייה לשירות הלקוחות של KLM באמצעות הטלפון: 03-763-0869.

שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-20:00. ימים ו'-שבת: בין השעות 8:30-17:00

פרסומת

שירות לקוחות KLM – אתר אינטרנט

החברה מספקת אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע מגוון פעולות ושליחת פניות לשירות הלקוחות באתר האינטרנט KLM.com: לחצו כאן.

שירות לקוחות KLM – אימייל – email

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות מייל.

פרסומת

שירות לקוחות KLM – צ'אט

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות KLM – ווטסאפ

פנייה לשירות הלקוחות של KLMבאמצעות הודעה ב-whatsapp (ווטסאפ): לחצו כאן.

שירות לקוחות KLM – פייסבוק – Facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות KLM באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: לחצו כאן.

שירות לקוחות KLM – חשבון טוויטר – Twitter

– לא פורסמו פרטי שירות לקוחות באמצעות Twitter.

שירות לקוחות KLM – כתובת למשלוח דואר

כתובת הדואר של שירות לקוחות KLM הינה: ז'בוטינסקי 2, רמת גן.

 

אתר customer-service.co.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות