שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח – טלפון, וואטסאפ, יצירת קשר

עודכן בתאריך 02/07/2023

הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שקל:

פרסומת

ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סוכנות הביטוח שקל.

ערוצים ליצירת קשר:

שירות לקוחות שקל ביטוח – טלפון

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות שקל הוא: 03-9282111.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח – אתר אינטרנט

מידע, תשובות לשאלות נפוצות, ביצוע פעולות וטפסי פנייה לשירות הלקוחות באתר האינטרנט shekelgroup.co.il: לחצו כאן.

פרסומת

שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח – אימייל Email

כתובת המייל ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של שקל ביטוח היא: [email protected].

שירות לקוחות סוכנות ביטוח שקל – וואצאפ Whatsapp

שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח זמין באמצעות וואטסאפ whatsapp בטלפון: 054-6740112. לחצו כאן לשליחת הודעה.

שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח – צ'אט Chat

לא פורסמו פרטי שירות לקוחות שקל ביטוח באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח – פייסבוק Facebook

פנייה לשירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח בדף הפייסבוק: facebook.com/shekelgroup.

שירות לקוחות שקל ביטוח – כתובת למשלוח דואר

פנייה לשירות לקוחות שקל סוכנות לביטוח באמצעות הדואר בכתובת הבאה: יגיע כפיים 21 ו', קרית אריה, פתח תקווה.

שקל סוכנות לביטוח

אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.

אולי יעניין אותך גם: