עודכן בתאריך 23/07/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שילב:
ריכזנו כאן, לשימושכם, את הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת המוצרים לתינוקות שילב: טלפון, וואצאפ, מייל, אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.
יצירת קשר באמצעות:
שירות לקוחות שילב Shilav – טלפון
שירות לקוחות שילב זמין במספרי הטלפון:
שעות פעילות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:30.
שירות לקוחות שילב – Shilav – אתר אינטרנט
רשת שילב מספקת מגוון אפשרויות לקבלת מידע, ביצוע פעולות ומשלוח פניות באתר האינטרנט shilav.co.il:
שירות לקוחות שילב – וואצאפ Whatsapp
שירות לקוחות רשת שילב זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 03-5775111. לחצו כאן לשליחת הודעה.
שירות לקוחות שילב – אימייל Email
שירות לקוחות שילב זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות שילב Shilav – צ'אט Chat
שירות לקוחות רשת שילב זמין באמצעות צ'אט אונליין באתר shilav.co.il. לחצו על אייקון הצ'אט בתחתית המסך.
שירות לקוחות שילב – דף פייסבוק Facebook
ניתן לפנות לשירות לקוחות שילב בדף הפייסבוק: facebook.com/shilav.baby.
שירות לקוחות שילב – אינסטגרם Instagram
שילב מוצרי תינוקות – חשבון אינסטגרם: instagram.com/shilav_kids.
שירות לקוחות שילב – Shilav – כתובת למשלוח דואר
פנייה לשירות לקוחות שילב – Shilav באמצעות הדואר בכתובת הבאה: כנרת 1 קריית שדה התעופה 70100.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.