עודכן בתאריך 28/05/2023
הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט:
מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות של קפטן קרדיט? ריכזנו כאן עבורכם את כל הפרטים: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ועוד.
אפליקציית קפטן קרדיט מאפשרת למשתמשים לצפות בדירוג האשראי שלהם, המבוסס על מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל, ומציעה המלצות מותאמות אישית לשיפור ההתנהלות הפיננסית.
ערוצים ליצירת קשר:
שירות לקוחות קפטן קרדיט – טלפון
יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קפטן קרדיט בטלפון: 03-733-1555.
זמני פעילות: ימים א'-ד' בשעות 8:30-15:30, ימי ה' בשעות 08:30-14:00.
שירות לקוחות קפטן קרדיט – אתר אינטרנט
לקוחות שמעוניינים לבצע פעולות ולקבל מידע באופן עצמאי יכולים לבצע זאת באמצעות אתר האינטרנט captaincredit.co.il:
שירות לקוחות קפטן קרדיט – מייל Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט בכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected].
שירות לקוחות קפטן קרדיט – צ'אט Chat
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות קפטן קרדיט באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות קפטן קרדיט – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות קפטן קרדיט אינו זמין באמצעות וואצאפ.
שירות לקוחות קפטן קרדיט – פייסבוק Facebook
שירות לקוחות קפטן קרדיט זמין בדף הפייסבוק של החברה: facebook.com/captaincreditil. על פי נתוני פייסבוק, מענה מהחברה מתקבל בדרך כלל בתוך יום.
שירות לקוחות קפטן קרדיט – כתובת למשלוח דואר
קפטן קרדיט – כתובת למשלוח דואר: דרך השלום 53, גבעתיים, מיקוד 5345433.
אתר "שירות לקוחות ישראל" הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר לשירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו משתדלים לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – עדכנו אותנו בבקשה.